miercuri, 10 februarie 2010

aberant

Avertisment: acest post este aberant,aiurea şi trebuie tratat ca atare.Rugat dat click pe icsul ăla mic/mare pentru cei care nu vor să piardă vremea degeaba.

aşacool
Prima chestiune-nu ştiu dacă aţi auzit de ea(probabil că nu),dar e grozavăăă: Marit Larsen şi al său "If a song could get me you".Desigur,are un album întreg,plin ochi cu melodii optimiste,dulcici ca şi ea,de altfel. Dacă nu aţi făcut încă cunoştinţă,o găsiţi pe youtube&co.

A doua chestiune-Am început o mulţime de cărţi tare faine şi habar nu am când le voi "devora".Şi am teme,teme,iarăşi teme şi când le văd acolo,aşaa,părăsite,mi se rupe inima şi...
-

"Cărţile pe masă"-A.Christie(aproape gata.lasă un roman de Christie pe mâna mea şi-i gata treabalol)

-„Balciul desertaciunilor"- William Thackeray(minune.se găseşte la mica noastră bibliotecă.really impressed)
-"Zorba Grecul"-Nikos Kazantzakis
-"Pasărea Spin"-Colleen McCullough(primul volum doar)
-"Noaptea de Sânziene "-Mircea Eliade
-"Tablete de stil de viaţă")well,nu e chiar o lectură,dar e destul de interesantă.
..+3 cărţi pe care le-am comandat recent

A treia chestiune:-Cine îmi recomandă un serial bun?

A patra chestiune-Sunt super-extra-meha-hiper fericită pentr' că azi am învăţat o scamatorie şiii mi-am găsit vechile jurnale/oracole/carneţe pline ochi cu poezioare meid bai mi.Pentru că deşi nu pare,eram un talent înnăscut când eram mai tinerică.

A cincea şi ultima chestiune:-se organizează some kind of party de Valentine's Day la mine în şcoală.Şi cică se organizează un concurs pentru cupluri.Eu aş fi vrut să merg cu Smiley aka clown-ul meu super sexy and cool dar nu se poate.Ohh,maybe next time!

Eii,la somn cu mine.
Oyasuminasai !wink




2 comentarii:

RebbE! spunea...

Si daaa:x...imi place:) mult de tooot:dPentru ca asta e Miru' a mea>;d<si,si,si...si imi plac chestiile alea:x[castile si foaia aia..si toot:x].Doar e de Miru ce Naiba:))

Emm' spunea...

Si ca de obicei, ne impresionezi si de data asta..
Avertismetul e grozav :))
Chestiunile iarasi...
Nu stiu cum iti ies toate asa...
Nici o carte de Sophie nu e mai interesanta decat ce scrii tu aici:x