miercuri, 16 iunie 2010

Ghici?


Sărm'naa!Daaa,sunt din nou aici.Deci nu,nu am murit.Doar că mi-a cam scăzut cheful de bloggerit,pentru moment>:).Revin doar pentru o leapşă,de la Măliiii.
1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?
Îmi plac cerealeleeeeeeeee!:)).Miruna.Aproape 14.
2. Ai porecle? Care?
Cred că am mai răspuns la asta.Once upon a tim
e...
3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac muuult.
Trist,oh,well...:-?
Richard Marx- Right here waiting.Melodia perfectă,pentru mine:Black-Wonderful life.Şi 3 care îmi plac mult:Alice Cooper-Poison,Ace Of Base-It's a beautiful life,The Kelly Family-Fell in love with an alien.
4. Ai animal de casă? Care?

Un câine,Nero,care începe să înnebunească şi un papagal,Coco.
5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Life with Mimi:-"
6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google!
I’m crazy, and I don’t pretend to be anything else
7. Desenul animat preferat din copilărie.
Autobuzul magic,evident:-".
8. Îţi place îngheţata?
Evident.
9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?
Anda.
10. Zi-mi un banc!
Baaaaaaaaaaaaaaaaanc;)
Leapşa zboară din blog în blog,unde.i pofteşte sufleţelul.

4 comentarii:

Malina spunea...

nici tu nu esti experta la bancuri:))!

Mimi spunea...

cam da:">
si daca ,sa zicem,aud unul tare...pana a doua zi il uit,deci..:-"

Denis spunea...

Mimi...acolo..la 4,Nu ai uitat pe cineva?:d.Pe Chowderi.:x

Диана spunea...

Autobuzul magic :X.