vineri, 2 iulie 2010

3 în 1

Part 1
1) O melodie pentru stare
a ta de spirit de azi: Pink-Glitter in the air(don't ask)
2) O melodie de vară:
alea de la CM
3) O melodie (sau mai multe) din Soundtrack-ul vietii tale:
aici
4) Melodia care va putea fi auzită la înmormântarea ta:
nu prea vreau să ştiu:-s
5) O melodie pe care ai asculta-o într-una:
mai nou:Laura Stoica-Un actor grăbit
6) O melodie MIŞTO:
în opinia multor oameni:Puya-VIP.În opinia mea:Bon Jovi-It's my life
7) O melodie care parca-ti da o palma peste faţă şi-ţi spune “asta-i realitatea”:
orice de Paraziţii.Ăia-s duri,nu glumă.

Part 2
Cea mai chinuitoare leapşă posibilă.De ce?Trebuie să vă povestesc despre mâncărurile şi băuturile mele preferate.Şi eu sunt la regim acum,deci..să terminăm repede:))

Ok,favoritele mele sunt sarmalele.Întotdeauna.Dar cum nu am putut găsi pe net vreo poză macar satisfăcătoare,renunţ.Desigur,cele făcute de bunica.
Apoi..
Sunt ciudată dacă nu-mi prea place ciocolata?Poate.Oricum,doar Milka Noisette mă poate face să salivez.
musai de ciocolată
dă-mi îngheţată şi îmi devi simpatic instantaneu.Dacă e de ciocolată m-ai cucerit.



Eii,aici chiar am salivat. Şi pentru că o băututră e întotdeauna binevenită,eu recomand:

..huh,that's all.Hai că nu a fost PREA chinuitor.

Part 3
...un fluturaş drăgălaş a aterizat exact pe acoperişul blogului,direct din Bucureşti,din căsuţa Mălinei,la fel cai lepsele pe jumatate chinuitoare.Sărm'naaaaa!:*
Premiul şi lepsele merg la toţi din micuţul meu blogroll

5 comentarii:

Malina spunea...

:)) daca eu le primesc tre' sa le dau mai departe... ''suferim'' amandoua :D

Mimi spunea...

oricum,mersi,daca n-ai fi tu s-ar pune praful pe blog:))

Диана spunea...

De ce tot ce e bun ingrasa?
De ce n-ar putea sa se schimbe rolurile in ceea ce priveste dulciurile si legumele?
of.

Mimi spunea...

ufff,daca ar exista un pestisor de aur,una dintre doreinte ar fi inversarea rolurilor:-"...daaaar..

Masaj erotic Braila spunea...

Tu nu stii ca tot ce e bun e ilegal, imoral sau...ingrasa?