miercuri, 21 aprilie 2010

21


Yaaay!Am primit prima mea leapşă.(mercic mult Malli,fosta mea soră geamănă).Şi cu toate că se ţes pânze de paianjeni în faţa ochişorilor mei de chinezoaică,o să onorez leapşa chiar acum.Că sunt fetiţă serioasă şi nu-mi place să am datorii.
şi unu,şi doi,şi trei..Tanananaaaaaaa.
1. Ai o poreclă?
După cum am menţionat şi mai sus,ochii mei au o formă aşaa de ciudată,aşa,ca de chinezoaică.De aicia şi poreclele:Chinezoaica(evident),King Fu Panda,Shaolin.Dar să vă pună Michiduţă să mă strigaţi aşa.Zic.
2. Unde locuieşti?
Pe planeta Pământ ,că de Rodna sigur nu aţi auzit,degeaba zic.
3.Ce înălţime ai?
Aproximativ 1.60.yep,al naibii de mică.
4.Ai o zi onomastică?
Aici e mai complicată treaba.M-am născut in 8 septembrie,deci de aici şi numele de Maria.Cum şi numele meu de familie începe cu M,şi mai e Miruna şii..uf,că iarăşi o iau pe coclauri.Rămânem la a doua propoziţie.
5.Ce ocupaţie ai?
pierde vară
elevă silitoare şi ocazional fată cuminte.
6.Ai fraţi sau surori?
Nope.Donaţii,ceva?
7.Limba maternă?
ga-ga-ga.ăăă,pardon,româna.
8.Limbi vorbite?
Engleza şi puţintel de tot,franceza.

9.Colecţii?
Postcards from all around the world+pixuri
ciordite
împrumutate de la dragii mei colegi.
10.Număr la pantofi?
Să-ţi spun şi marca periuţei de dinţi?
11.Şcoli absolvite?
Grădiniţa:d
12.Materia preferată?
hai materiile:engleza,româna,istoria,civica
13.Ce hobby-uri ai?
Citesc de mama focului,filmele bune,mersul pe bicicletă(după doi ani de încercări eşuate din start,aş spune),"citatele"(ohh,well,nu.i chiar un hobby,da treacă-meargă).
14.Bani de buzunar?
Nici o şansă.
15.Dorinţă?
Stai aşa,nu am prins nici un peştişor de aur.Dar dacă mă trimiţi la un concert Bon Jovi,eu nu refuz:-"
16.Vise?
În ce sens,domnu Leapşă?
17.Număr norocos?
-1,nah.
18.Ai vrea să revezi?
Lacul Lala
19.Ai animale de casă?
Nero+Coco+Chowder-ii+
Schnitzel+Truffles.Adică ham-ham,papagalu' şi iepuraşii.Da,stau la curte
20.Sentimentul cel mai preţuit?
It's all about love:-"
21.Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta?
Fiecare zi are ceva "frumos",daaar cea-mai-cea zi a fost..once upon a time,înainte de Crăciun,după serbarea de la grădi/generală şi pâââână seara târziu+15 iunie:p

Leapşa merge unde vrea.Îi las libertate de alegere.



1 comentarii:

Malina spunea...

>:d<  hihi, ma bucur ca ai primit-o!