joi, 29 aprilie 2010

Leapşă pe fugă

Sărm'na Măli pentru a doua mea leapşă.Sunt în formăăăăăă!(bis).Parcă nici nu îmi vine să cred că a trecut aşaa de uşor săptămâna(mersul la dentist de maine nu se pune.Nu mai vreau să aud de albinuţe cât oi trăi).Da'gata cu fotosinteza,la lepşuit cu mine.
1.Luaţi o carte,cea mai la îndemână,deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al patrulea.
"...o femeie de 40 de ani,văduvă,cu stare.Şi totuşi,doamna Morel..." din "Fii şi îndrăgostiţi"-D.H.Lawrance
2.Fără să verifici,cât e ceasul?
22.20
3.Acum,verifică...
22.26
4.Cum sunteţi îmbrăcată?
în duuuungi:d
5.Înainte de a răspunde la acest chestionar,la ce vă uitaţi?
La ecranul telefonului,care a cam intrat la apă
6.Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Radioul şi tastele.
7.Când aţi ieşit ultima oară şi ce aţ făcut cu ocazia respectivă?
La coafor.Adică două vecine mici şi drăgălaşe mi-au împletit păpădii în păr.
8.Aţi visat ieri noapte?
Nu-mi amintesc:-".Că veni vorba de vise,sunt destul de haioase.Visez că mă transform în John Cusack,că..credeţi-mă,nu vreţi să ştiţi.
9.Când aţi râs ultima dată?
Acu câteva minute,la poveştile lu buni' aka my best friend.
10.Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un tablou cu mien când eram mai tinerică+un portret făcut de geniul de var-mea(nah,te-am lăudat şi aci:">)
11.Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte,care ar fii primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Asta .Ok,nu,sunt lucruri mult mai importante.
12.Care este ultimul film pe care l-ai văzut?
"How to steal a million".Nu cred că v-am zis co o ador pe Audrey H.
13.Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Da.Ăştia chiar au de gând să ne asfalteze strada.
14.Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Mai e muult?Mi-e soooomn.
15.Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Vorbesc singură.
16.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră,dacă ar fi vorba de o fată?
Palagica.Don't ask why.Un pariu vechi(heei,doar nu credeţi că sunt aşa de trilu)
17.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră,dacă ar fi baiat?
Nu m-am gândit. 18.V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
La cât de bine o duce ţara,cine nu s-a gândit măcar o dată?
19.Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile raiului?
"Miruna,tot clanul e aici"
20.Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică,ce aţi schimba?
Aş vrăjii toţi oamenii să fie mai "eco".
21.Vă place să dansaţi?
"dansul trenului",ăla da!:)
22.George Bush?
George şi tufişul,de M.Miruna 23.Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la tv?
Încerc să evit pe cât posibil tembelizorul.
24.Care sunt cele patru persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Toţi cei care se află la "Prima leapşă"

Hallelujah!