joi, 6 mai 2010

2 în 1

Mareee plictiseală în ultimele zile.Şi,în plus,gânduri ciudate îmi invadează mintea şi e greu să le fac faţă.Ehh,vârsta!Noroc cu Măli,care s-a gândit din nou la mine şi mi-a dat de lucru,yeah,that's right,2 lepşe+două premii bune de înrămat.E extraordinar să fii awesome,really:X
Prima leapşă îmi cere să scriu 10 lucruri care:(poza face cît o mie de aberaţii)
E greu să aleg doar 10,pentru că viaţa e făcută din toate lucrurile mici.Sunt n lucruri care mă fac să zbuuuuuuuuuuuuuurd!
1.Familia
Fără nici o ezitare.Singurii oameni care nu m-ar lăsa.Orice ar fi!
2.Mersul pe bicicletă
Având în vedere că acum doi ani nu ştiam nici măcar să îmi menţin echilibrul şi acum,dacă mi-ai lua bicicleta,aş purta doliu...e o schimbare!
3.Cărţile,filmele şi muzica bună
Şi aici nu mă refer la Guţă,Sandra Brown şi American Pie.
4.Viitorul
"The future is a big place!".Deşi unii de vărsta mea nu conştientizează acum,şcoala ajută.Şi poate că o să ziceţi:"De ce să mă mai omor cu învăţatul,că oricum,cu banii lu' tăticu alţii ajung oriunde."Sunt de acord.Dar mai ştiu şi că,dacă munceşti,nu te dai bătut şi nu dai crezare la ce spun alţii,adică nu ţii seama de descurajările lor,cu forţele proprii poţi ajunge sus.Cu mult mai mare greutate,dar heiii!,care ar mai fii farmecul dacă nu ai avea şi nişte obstacole pe drum?Eu ştiu că va trebui să trag din greu,pentru că nu provin "dintr-o familie cu 6 zerouri".
5.Hinta
Sau huţuţa,cum se zice pe la noi.
6.Orele de engleză
First of all,engleza ca materie.Şi apoi,la orele de engleză ne îmbolnăvim de râs.Cea mai cea profă!O să ne fie dor de dumneavoastră.
7.Masajul divin făcut de buni
Aş plăti-o pentru ore suplimentare,chiar.
8.Citatele
9.Vederile
Addicted.În adevăratul sens al cuvântului
10.Drumeţiile
Doar că nu prea am cu cine

A doua leapşă îmi cere să vă spun vouă două momente jenante sau ciudate.
Daca aş căuta prin copilăria mea tumultuasă(până la 7 ani),aş găsi destule momente,încât s-ar bloca pc'ul.Pierdutul prin zoo,cerşitul la mese(a loong,looong story),operaţiunea "Dentistul" and so on.

Şi acum,ce-i mai greu a trecut.Urmează premiile.Sunt în formăă!
Avem aşa: şi,ambele de la Măli.Mă bucur că sunt şi eu menţionată din când în când.

0 comentarii: