vineri, 7 mai 2010

Ai carte,ai parte


Lepşe şi premii la orizont.Începem cu Mademoiselle Chante Le Blues care mi-a dat o leapşă super drăguţică despre cărţi.
Câte cărţi ai citit până acum în 2010?
Well,mi-e niţică ruşinică,pentru că am citit destul de puţine cărţi în 2010,dar a fost un an ...ummm..ciudat,până acum.Dar totuşi....
Câte cărţi de ficţiune şi câte de non-ficţiune?
Majoritatea..ficţiune.
Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?
Fără discriminări,vă rooog;;)
Care e cartea preferată citită până acum în 2010?
Consider că toate cărţile citite au ceva special,deci ar fii o ofensă adusă cărţilor din întreaga lume.
Care este cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin până acum în 2010?
"Moarte în insulele Andaman".Ehh,nu e groaznică,dar nici grozavă.
Care e cea mai veche carte citită?
"Mândrie şi prejudecată"(din căte ştiu eu)- 1813
Dar cea mai nouă?
Eiii,câteodată mai citesc şi click-lit'uială,nah:">.Deci..
Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?
Cel mai lung:"Oscar şi Tanti Roz",şi cel mai scurt:"Dracula"
Câte cărţi împrumutate şi/sau de la bibliotecă?
Majoritatea de la bibliotecă.Publică şi personală.
Câte cărţi citite sunt traduceri?
Aici,în orăşelu' în care stau,avem doar cărţi în română.Faptul că manualul de chimie parcă e scris în chineză e a doua parte.
Care e cel mai citit autor anul acesta?
Agatha Christie.Heei,la asta nici nu am stat pe gânduri.
Ai recitit vreo carte?
Singura carte recitită de mine fost "Însemnările prinţesei".Ştiu că pare extra girly,dar pe clasa a 3-a....
Care e personajul preferat din cărțile citite până acum în 2010?
Olguţa Deleanu.Poate pentru că fostul meu diriginte,profesor de română,făcând într-o zi prezenţa şi ajungând la pagina cu numele meu,strigă Miskolczi..surpriză..Olguţa.Sau o fii zis "Olguţa,stai cuminte"?Când l-am întrebat cine e tanti asta,răspunsul dumnealui a fost unul simplu "Citeşte".Şi aşa am făcut.Trist finalul,din păcate.
Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?
All around the world.
Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?
"Lumina în amurg"-Xavier de Montepin
Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeeşti mai mult?
Charles Dickens
E vreo carte a cărei lectură îţi pare rău că ai amânat-o?
Băăi,eu nu ţin minte.

Eii,gata leapşa.Păcat că e pe anul 2010,pentru că..ei bine,v-am zis.As always,leapşa merge la cine vrea.Acum o să mă ocup de leapşele+premiile date de Măli(scuze de amânare)

2 comentarii:

Je.ne.regrette.rien spunea...

Ooo da, mereu mi s-au parut scrise in chineza manualele de fizica, chimie :)))
Siii e bine ca vrei sa citesti Charles Dickens. Incepe prin "Marile sperante", e foarte frumoasa. Este si un film facut pe seama cartii asteia.
Am citit si eu 'Mandrie si prejudecata', Doamne, ce mi-ar fi placut sa traiesc in acea epoca 8->

mimi spunea...

mersi de recomandare.Am cartea in bibliotecă.
A,şi apropo de chineză,nu uita cartea de mate:p
eiii,cine nu şi-ar dori să trăiască în epoca lui Jane Austen