joi, 26 noiembrie 2009

Întrebarea arzătoare

Atenţie!<span class=
Boală periculoasă!Mortală chiar!Sau pe aproape,ca să nu dramatizăm:C U R I O Z I T A T E acută.Adică nevoia de a ştii tot:"ăla cu ce se mănâncă? ce înseamnă cutărică?" and so on..
Şi se pare că tocmai eu m-am pricopsit cu aşa o pacoste.Adică,dacă cumva dau de un lucru,oricât de neînsemnat ar fi acesta,trebuie să ştiu TOTUL despre el.Că de nu mă furnică degetele,nu mai am somn ..şi alte aoleo-uri!Şi crede-mă,e grav când o furnică degetele pe Miruna!
Aşa..şi ziceam că îmi pun 'nşpe mii de intrebări despre..ceva sau cineva.Şi uite ce m-am gândit eu: cum tot îmi place mie să întreb tot felu',ce-ar fi să o fac chiar aici,pe blog?În fiecare săptămână..un fel de Întrebare arzătoare.
Astăzi e legată de angajaţii şcoli.Fie ei profesori,oameni de serviciu,portari sau chiar directori.Eu,cel puţin,nu pot pricepe de ce unii se poartă ca şi cum tocmai l-ai fi înjurat de mamă?La urma urmei,ce-i aşa de greu să îi explici la cutare copilaş că nu se poate ieşi din curtea şcolii acum? Trebuie neapărat să îti scoţi plămânii? Sau de ce nu ai putea să îi zâmbeşti unui elev,doar aşa,ca să îi arăti că îi eşti prieten,nu duşman?Poate că sunt eu aşa..mai ZBAANG! dar totuşi,presupui că ai urmat paşii spre această carieră deoarece îţi plac copiii.Se presupune că tu îti petreci o groază de timp împreună nu noi,ăştia mici si proşti.Nu mă refer aici la cei din şcoala mea(am avut norocul să dau peste oameni "a 'ntâia" aici),ci la scolile de peste tot!
Bine,nu a fost doar o întrebareredface.Au fost mult mai multe.Dar se înţelege.


1 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca nu esti singura pricopsita cu boala asta. Si eu m.am molipsit cu ea si sunt mandra.! :D