vineri, 27 noiembrie 2009

Yabadabadooo!

Post optimist.Al naibii de optimist! De ce optimist,când lumea e plină de pesimism? Pentru că e permisă o pată de culoare,aşa,de chestie,from time to time.
Sau chiar mai multe pete de culoare!

Astăzi mi se pare că totul e MINUNAAT! Mirific,faaain,vesel...chiar perfect! Veţi zice voi:"-De ce mă?" .Dar chiar ne trebuie un motiv pentru a zâmbi?Trebuie neapărat să câştigăm la Loto..pentru a ne simti norocoşi?..Eu zic că NU!.Poţi zâmbi chiar şi pentru faptul că ai căzut,in drum spre magazinul din colţ. Pentru că..de ce NU? Un zâmbet chiar nu costă nimic!

Sfatul meu:Zâmbeşte chiar şi in drum spre şcoală că,la urma urmei,nu mergi la tăiere! Chiar dacă uni se vor uita la tine ca şi raţa-n calendar,asta e pentru că nu prea sunt obişnuiţi cu veselia încă de la 7 dimineaţa.După cum am spus şi la început,lumea e plină de oameni pesimişti.Un optimist e o raritate,pentru ei!Dar se zice că veselia e molipsitoarewink

Închei aci.Pentru că am un adevărat ghiveci aici!

2 comentarii:

Anonim spunea...

tu zambesti dimineata cand mergi la scoala?

mimi spunea...

yep,ciudăţica de mine
bine,în afară de zlele de marţi,când par ca dintr-o altă lume:-"