luni, 30 noiembrie 2009

Dilema de la ora cinei

How do you do you do?(Marcă înregistrată,nenica Guţă.Cine altcineva?).<<span class=..Ce ţi-e şi cu matematica asta?


Mâine se anunţă a fi o zi plină.Pentru mine,cel puţin.Pentru că teza se apropie cu paşi repezi,prea repezi chiar,şi eu am de făcut o groază de variante la mate şi alte cele.Pentru că eu am de "ucis" nici mai mult nici mai puţin de 20 de variante si,apropo,am menţionat că sunt aproape varză la mate?lol

Dar NUU!..nu mă dau bătută!..Ooo nu,asta cu siguranţă nu!
wink.Fac eu ceva cu varza aia!

Aşş...stai să nu care cumva să uit..cine ar putea ajuta o fetiţă neajutorată?redface..Cinee?..tu?..Aşa..deci aş vrea să îmi recomandaţi un film bun,special,numai bun pentru un început de Decembrie ca la carte.Cine se oferă?..Tot tuu?..Aşş.

Aştept sugestii!!!
Mă găseşti şi aici :
YM ID:
marrymirunyk@yahoo.com
L.E.: Am făcut tocană din varza aia:p

4 comentarii:

Alle spunea...

la vita e bella - oricand, oricum, oriunde;

apoi urmeaza alea rrrrrromantice 8-} Sweet November (my fav <3), the Notebook, & so on;

mimi spunea...

Arigatō gozai masu ! ^_^
încep cu "La vita e bella":x

Anonim spunea...

POOOOI....EU...sunt...denis....am intrat pe blog si mi-a fost cam lele sa ma logez;)..eu am dat teza la mate azi :-ss...si sper sa iau macar un 7.....e...shtiu....eu...7..:O....o sa stea bine pe langa 3 de 10....o sa arate perfect...deja vad toti profii care ma intreaba:''Ce-ai facut la mate''??...am un mesaj pentru ei ''Nimic''...Mimi...u sigur o sa iei 9 sau 10...baftaaaaaaaaaa.

mimi spunea...

SĂ NU TE AUD!
cred,ba nu,sunt sigură că ai o gură mincinoasă:)

tu..ăla bun la mate,alea alea..