vineri, 4 decembrie 2009

De ce nu?


My Mood->happy<-..Ieeeei!razz

Don't ask why:) !

Şi am o idee.O idee care ar putea schimba lumea.Sau bine..nu chiar lumea.Ci o mică părticică din ea :p..(Şi acuma, gen "Vacanţa Mare":-Există o explicaţie!..-Zâââi!).Ce-ar fi dacă,în cele mai neaştepate momente(de exemplu la şcoală.Pe mine aci mă duce mintea,deocamdată),să lăsăm activitatea noastră curentă pe de-o parte,să afişăm un zâmbet ghiduş şi să sărim de pe scaune. Imaginaţi-vă: toţi cu :"-Ce mai e şi cu astaa?",inclusiv profii(mai ales).

Să ne imaginăm într-un musical,că acolo toţi dansează şi cântă în cele mai ciudate momente.După ce primii paşi am fost făcuţi,ce-ar fi să cutreierăm sala de clasă,în ritm dansant (ştii tu,energie care dă pe afară, cântece optimiste,vesele,energice) .Toată monotonia s-ar risipi.Fie pentru că uimirea ar lua locul plictiselii("-Nu ştiam că avem o nebună printre noi!"),fie pentru că ţi s-ar alătura şi alţii. Şi gândeşte-te ..câât de bine te-ai simţi după o cură de dematurizare zdravănă. Dar totuşi..eu imi pun întrebarea:"-Profii ar accepta acastă scăpare?Sau ar recurge la măsuri extreme?" Ştiţi,unora nu le plac excepţiile de la excepţii:p.Rău,după mine!

E exagerat,ştiu.Dar eu nu mă pot abţine.Mereu mă gândesc la astaa!!..Ştiu.Nu m-am făcut înţeleasă.Ca de obicei,nu îmi găsesc cuvinte. Daar dacă există doritori,fac cinste cu ceva "pentru curaj".Aşa,cine se mai gândeşte la consecinţe?
razz

2 comentarii:

Rebb':x spunea...

Frumu articolu;;)
e ti.am zis ca e complicat cu "B L O G U" asta:))) inspiratia fuge de mine azi:)) sorry:(

Denis spunea...

De fiecare data cand lingi un timbru consumi 1/10 dintr-o calorie.
Am descifrat si eu una.;)