luni, 28 decembrie 2009

Da chiar aşa?

Hello:)
Am revenit cu forţe proaspete.După ce am lenevit în zilele astea cât nu am lenevit în tot anul,ar cam fi cazul să mă întorc la treburi "serioase".
Astăzi o iau uşor .Voila:http://viata-anterioara.apropo.ro/viata-anterioara/
Ohh my God! Dar chiar aşa? mă visam ceva prinţesă egipteană..şi am ajuns ..asta:

In viata anterioara ai fost: 'Buturuga la masa imparatului'

Erai de mare ajutor la castel, unde toti se bazau pe tine. Din cand in cand mai primeai cate un topor in cap cand se taiau lemne.
..Speechless!
Tu,tu ce ai fost într-o viaţă anterioară?

Mulţumiri Emmei pentru link.

6 comentarii:

Denis spunea...

Deci...eu nu pot sa cred..intai am scris Denis si au spus ca sunt ''nimic'' si ma multumeam ,dar apoi ai spus sa scriu tot numele (doresc sa nu fie specificat)..si au spus ca am fost zidul chinezesc :))

Rebe spunea...

Eo am fo taree:))Is apa calda ce sti voi:))[Miru tu injura mama dragaa:x]Rebe spune lucruri traznita:xDa Rebe le si face:))[pe une tuu!]

Rebe spunea...

traznite* upss!si unle 2upss!

Anonim spunea...

'In viata anterioara ai fost: 'Ou de ciocolata'
Surpriza! Cu surpriza: o jucarioara pentru copilul din tine! Nu-i asa ca-ti plac?'

mie imi convine. :D

Anonim spunea...

Na.. stii ce mi-a zis? Ca eu, EU, in viata anterioara am fost Extraterestru.
Cred ca de asta uneri nu ma simt in largul meu printre unii oameni in viata asta de pamanteanca :))

mimi spunea...

@Di decat buturuga,mai bine extraterestru
macar ai fost un subiect controversat;)