marți, 15 decembrie 2009

Se poate şi mai bine


Dacă într-una din zilele trecute am zis:-My mood-Happy- şi nu credeam că se poate mai bine ,acum mi-am schimbat radical părerea.DA,se poate şi mai bine! Pe lângă că acum ninge şi în lumea virtuală,şi în cea reală, am redescoperit VH1.Şi înaine îmi mai băgam codiţa pe acolo..dar nu i-am prea acordat atenţia cuvenită.Să fiu sinceră,pe celelalte posturi nu mă mai uit pent'că m-am săturat de Inna,Play şi nu ştiu cine şi alte de'astea şi pur şi simplu nu mai vreau să ascult ceva doar pentru că e "cool".Gata!
Şi da,îmi place si muzica clasică.Sunt o ciudată,aţi zicewink..Dar eu mă simt de infinit de multe ori mai bine aşa decât ascultând-o pe aia miorlăindu-se pe 3 versuri.Nu mulţumesc!
V-aş pune şi o melodie,dar nu ştiu ce are ăsta.Nu merge! Maybe next timE!

2 comentarii:

Denis spunea...

aha....stiu.K de atunci de cand am fost la tine...numa melodia aia Don't worry,be happy o ascult =))

mimi spunea...

eh..vezi,e mai veche dar iti da o senzatie asa..tare faina!