miercuri, 30 decembrie 2009

You are unique(part ll)

Salut! Aseară nu m-am prea omorât eu cu gânditul.Dar azi,azi a fost altceva.
Am promis un articol nou.Ieri am început.Sau nu,ieri mi-am anunţat intenţia.
Uff,că nu ştiu cum să încep. O s-o iau altfel,atunci.

Ţi s-a zis: "-Vaai,gunoaie de astea asculţi,tu?Asta e de pe vremea lu' bunica." Şi tu te-ai conformat şi ai ascultat ce e la modă.Că deh,nu vrei să râdă prietenii de tine.

Poate,odată,ţi-ai respins mama,în public,pentru că...tu eşti un tip/o tipă dură.N-ai nevoie de dulcegării.Şi,în plus,oare ce ar crede EI?

Aşa-i că tu nu ai spus că-ţi place limonada,când toţi au susţinut că le place berea rece?Pentru că ai fi privit ca pe un ciudat.

Hai zi-mi că nu-i adevărat.
Nu ai vrut să fi tu ciudatul care zice lucrurilor pe nume.Nu,băiete,asta înseamnă să fi diferit,nu ciudat.Diferit,într-un sens bun.
Dacă tipul/tipa aia cul consideră că e bine să faci aia,tu o faci,pentru că altfel vei fi exclus,vei fi un loser care nu merită atenţia lor. Dar dacă nu e aşa?

Hai,te roagă Miruna frumos,încearcă să creezi un altfel de "aşa e bine".Fă-le-n stilul tău!

Nu mai face pe mutul atunci când simţi nevoia să vorbeşti!
Pentru că omul nu e făcut după modelul roboţilor.OMUL are caracter.Depinde doar de tine!


p.s.Pentru a întelege mai bine..ascultă melodia din primul post.Cu versuri cu tot, dacă se poate.
p.p.s.Articolul a luat naştere de la o afirmaţie de-a lui http://lanaibablog.blogspot.com aka Denis care suna cam asa:"Denis traieste dupa modul lui de viata..nu fi niciodata cum e lumea..fii cum vrei tu sa fii".Deci mersi mult:).ei vezi,te-am pus.

2 comentarii:

Denis spunea...

da..sau faya aia cu :
Cuuuuuum....nu ai melodia aia noua a lui 50 Cent pe iPod?Looool ...
Da mimi...tu esti altfel....si eu...numai ca eu m-am luat dupa tine cu muzica veche...dar conteaza ca imi place...muzica veche si rihanna :x...they rock.
Da....daca apara o moda in Rodna....mai ales aia cu fetele de masa...mie imi place sa le port dupa ce trece...chiar deaca ''prietenii'' mei...(nu prea am de aia) rad de mine...si ce ...pot sa rada.Mie imi place ce port si asta conteaza.
Si faza cu parintiii e true.....Multi ii resping ca sa para mai cool dar....parerea mea este ca nu sunt.Sau altii ii injura pe ascuns....
Dar cea mai enervanta categorie de copii is aia cu...Vai fataaaaa...ce telefon mi-am cumparat :)) ...well
Be unique...be yourself ;)

mimi spunea...

tastatura ta adevar graieste!
nici nu stii cat..