luni, 21 decembrie 2009

nothing compares to..

Pentru mine,perioada din apropierea Crăciunului înseamnă:~filme~filme~hot chocolate(aahh!redface.guilty pleasure)~om de zăpadă,made by me-propuneri nume,cevaa?~holbatul pe deviantART~şi cel mai important:it's all about family!.când,dacă nu acum,pot petrece puţin mai muult timp cu ai mei?
Trecând peste faptul că am o durere absolut îngrozitoare de spate,cauze necunoscute(sau nu!) mai vream cu sacul ăla verde-albastru-rupt pe jumătate.Pentru că ..heii!..am nevoie de motive?mrgreen.
Post aiurea.Fără înţeles.Doar că...am simţit eu,aşa,nevoia de a scrie.

şi cum să nu te tenteze.Cuum?

3 comentarii:

Denis spunea...

POOOOi...eu ti-am spus ca daca te dai cu sacul nu te mai beep o luna..:))...da ...si sa-mi aduci si mie o ciocolata calda...

Denis spunea...

pentru omul de zapada...Milumil....dupa tine...sau Milupa...daca e fata...
apoi...o gama foarte larga de nume
Naravasa-asa o cheama pe sania mea
Google
JEEJEE
Jinglebells
HannahMontana
Mr.Christmas
Chipmunk
Miruna

pampam

mimi spunea...

aia galbena,care merge repedee?..de nici vecinii tai nazdravani,purtatori de vocabular portabil,gama "baa!",
"maa!"..n-o ajung?
om de zapada numit Veverita?:))
Monotana poate:))
cred ca va fi Miss Christmas:x